lunes, 2 de noviembre de 2009

EL TREN CHU, CHU, DE ABEL FANTASIAS

VIGOBLOG

En Vigo si hai metro

A extrema discreción con que a alcaldía de Vigo leva adiante proxectos de indudable trascendencia para a cidade leva a que algún medio do norte de Galicia aproveite a ocasión para ningunear a nosa cidade. Desta vez é o caso do metro. Na edición de hoxe do citado medio afirman que Vigo non ten proxecto para Metro. Bastaría repasar a hemeróteca para ver a cantidade de proxectos pagados e ben pagados que esta cidade ten arquivados. Vexan senón este que corresponde a época en que un tal Pérez Feijóo erá vicepresidente da Xunta.


Por non sacar os de Cuiña (d.e.p.) e Príncipe ou os de Goicoechea Oriol, alias Talgo.Pero desde que Abel Caballero está na alcadía estase a levar adiante a construcción do metro de Vigo no máximo secreto. As discretas negociacións con José Blanco auspiciadas pola concelleira virtual Carmela Silva foron claves neste proceso. O acordo con Fomento posibilita que a Miñoka e a Lebre, as tuneladoras que levan meses perdidas polas fonduras da cidade, estén perforando os túneles. Cando todos pensan que avanzan a razón de 20 ou 30 metros diarios, a realidade é que as tuneladoras teñen xa perforados varios quilómetros das liñas 1 e 2 do futuro suburbano vigués.



Publicado por L. Pardavila en 25.10.09 4 comentarios
Etiquetas: Abel Caballero, Aparcamentos, Medios de transporte


Remo dijo...
Moi bo informe(coma sempre), moitas grazas!! Pro, esquencéuse-vos o máis importante: a data da inauguración. Segun-do datos infiltrados, a pesares desa "extrema discreción con que a alcaldía de Vigo leva adiante" o asunto, a data da inauguración seica está prevista pra un 30 de Febreiro po-la mañán cediño.Saúdos.

VOLTAIRE-VIGO dijo...
Pues sí, sí aun recuerdo aquella mañana soleada y primaveral del año 2000 cuando el proyecto de TREN LIGERO parido por el Príncipe-destronado de Coia y el tío Cuiña q.e.d. Presentaron ente fuertes medidas de seguridad y con toda pompa en el Parque Quiñones de León.

El proyecto había costado 150 millones de pesetas y desde aquel día de presentación con todo medio de detalles y medios, nunca más vio la luz.

No se sabe si el mismo fue gafado por el malvado y cabron que esperaba al Príncipe en la puerta del recinto con un cartel colgado del cuello, donde le recordaba no se que del fiscal anticorrupción y obligo al mismo entrar con su escudero “gominolas” en el recinto por la puerta de atrás, mientras Cuiña se frotaba las manos diciendole al entonces director de VITRASA: Vos tedes que participar neste proxeto...
Al tiempo que miraba al cabron a los ojos y le decía con la mirada... ¡¡Ti si que tes juevos!!

Van para diez años y no se sabe nada ni del tren, ni de los 150 millones...

Pero no puede ser siempre, no puede ser para siempre... ¿Non sí? ¿Como dices...? ¿El señor fiscal? No hombre no, el esta para el peixe menudo...
26/10/09 23:37

Luis Viqueira dijo...
Je,je,je muy buena la ironía. Ahora en serio ¿os parece que abramos un debate sobre el tema? Empiezo yo, lo cierto es que cuando Caride era conselleira paso algo parecido, dijo que no había ningún estudio, cuando en realidad si había el del metro ligero de Príncipe y el de Feijoo, aunque este último hecho con prisas ante la inminencia de las elecciones.
Ahora ni al propio Feijoo ni a su conselleiro le valen y se vuelve a empezar de cero.
Si quieres paralizar algo crea una comisión. Esta claro que Vigo necesita una alternativa para su movilidad pero yo no tengo tan claro que esta tenga que llegar a través de un metro "clásico". Lo expertos dicen que estos deben construirse en ciudades cuya población oscile en torno al millón de habitantes. Quizá habría que explorar otras alternativas como el metro ligero de Oporto, con una combinación de tramos enterrados con otros a cielo abierto.P.d.: Anonimo a lo suyo, con la complacencia de VB que recuerdo habia dejado claro en su momento que no se permitiria el uso del blog para cuestiones personales. Menos mal.
27/10/09 12:17

L. Pardavila dijo...
Efectivamente, falando en serio, é necesario poñer a atención nos servizos de cercanias do tren para eliminar da cidade unha chea de coches e dar máis axilidade o transporte público. As cercanias serviran , sobre todo, para vertebrar a area metropolitana e ademais serán a solución para redimensionar os aeroportos galegos e tamén a universidade. Pero seguimos colgados do AVE e dos metros electorais.
27/10/09 21:14

No hay comentarios: